Izleyiciler

25 Ağustos 2012 Cumartesi

Şirin Tatil Beldesi Arsuz'dan Manzaralar















10 yorum:

  1. resimler cok guzel gitmis gibi olduk;) sagolun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler arkadaşım,sizde sağolun.Selamlar

      Sil
  2. arsuz derken iskenderun arsuz mu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet arkadaşım, iskenderun, arsuz memleketim.Selamlar.

      Sil
    2. harika yerler gerçektende görmeye değer .ayrıca çok çok geçmiş olsun mediyacım

      Sil
  3. sevgili medyacım,bloğunu yakından takip eden biri olarak öncelikle geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum.ayyy obicibici görüntüsüne bayıldım.enkısa zamanda tarifini uygulayacağım.arsuz beldesinehayranlıkla bakıyorum

    YanıtlaSil
  4. canım çok çok geçmiş olsun.arsuza bayıldım iskenderunluolduğun için gerçekten şanslısın bence.
    bicibici içimi serinletti .tarifini hemen uygulamayı düşünüyorum.sedef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli arkadaşım güzel yorumların için teşekkürler.Selamlar,sevgiler.

      Sil
  5. Gerçekten ne kadar şirinmiş, ve dakin bir yer sanırım. Harika fotoğraflar :)

    YanıtlaSil
  6. Arsuz, İskenderun un şirin bir beldesidir,yazları pek sakin olduğu söylenemez.Değerli arkadaşım beğeninize sevindim.Saygılar,sevgiler.

    YanıtlaSil