Izleyiciler

18 Ekim 2012 Perşembe

Arsuz Kıyısından Güneşin Batışı







Eylül Sonu

Günler kısaldı. Kanlıca'nın ihtiyarları
Bir bir hatırlamakta geçen sonbalarları.

Yalnız bu semti sevmek için ömrümüz kısa...
Yazlar yavaşça bitmese, günler kısalmasa...

İçtik bu nadir içki'yi yıllarca kanmadık...
Bir böyle zevke tek bir ömür yetmiyor, yazık!

Ölmek kaderde var, bize ürküntü vermiyor;
Lakin vatandan ayrılışın ıztırabı zor.

Hiç dönmemek ölüm gecesinden bu sahile,
Bitmez bir özleyiştir, ölümden beter bile.

Yahya Kemal Beyatlı

14 yorum:

  1. ne güzel fotğraflar ve çok güzel bir şiir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler arkadaşım,bu şiiri bende çok beğenirim.Selamlar.

      Sil
  2. Güneşin batışı da şiirde harika, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğeniniz için teşekkürler arkadaşım.Selamlar.

      Sil
  3. Güneşin batışı keşke şu anda orada olsam dedirtti..Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çekerken büyük keyif aldım.Sevgiler benden.

      Sil
  4. Stupende le tue fotografie, complimenti!! Felice domenica a te...ciao

    YanıtlaSil
  5. Burada gün başka bir güzel batıyor
    Hele birde gezmekten yorulup son durak olarak Arsuz plajı seçilmişse gün batımını seyretmek tam bir keyif..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli arkadaşım,bir İskenderunlu olarak,doğası,nefis yemekleri ve enönemlisi sımsıcak yürekli samimi insanlarıyla gurur duyuyorum.Türkiyemin her tarafı çok güzel ama İskenderun ayrı bir güzel... Çekimler Arsuz Askeri plajından. Selamlar.

      Sil
  6. şiir de resimlerde çok güzel insan böyle biryerde huzur bulur paylaşımlar için elllerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de insan huzur buluyor burada,çok ayrı bir atmosfer.Selamlar,sevgiler.

      Sil
  7. arsuz...bu yaz gittim ve o sakinliğe,dinginliğe,akdenizin sıcacık suyuna tekrar vuruldum...çok beğendimben orayı senin fotolara da rastlayınca değinmeden geçemedim...sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Değerli Arkadaşım,gerçekten şirin bir belde,sizde Arsuzu görerek tescillemişsiniz mutlu oldum.Selamlar,sevgiler benden

    YanıtlaSil