Izleyiciler

28 Ekim 2012 Pazar

Eylül Sonu




















20 yorum:

  1. Fotoğraflarına bayıldım, sonbahar sende renkli ve çicekli bendeki fotoğraflarda ise birazcık hüzünlü :) Göz atmak istersen beklerim...

    http://berry-dew.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Değerli Arkadaşım,bu yaz Danimarka'da bu yaz havalar oldukça sıcak geçti.Bu yüzden tabiat ana oldukça cömert davrandı,çiçekler,böcekler... Bende bu rengarenk sokağı siz sevgili bloger arkadaşlarımla paylaşmak istedim.Beğeninize teşekkürler.Sizin blogunuzu kesinlikle takipteyim.Selamlar.

    YanıtlaSil
  3. Koniec września, a jeszcze jest tak pięknie kolorowo. Kwitną krzewy i kwiaty. Pozdrawiam.
    Hala Eylül sonu ve çok güzel renklidir. Bitkiler ve çiçekler çiçek. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks your beautiful kommenter, wısh all my best og say to you hello from denmark.

      Sil
  4. merhaba blogunu takibe aldım bana da beklerim beyenirsende izlemeni isterim sevgiler

    http://burcinkuran-wonderlust.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Burçin, bloguma hoşgeldin,blogunu çok beğendim kesinlikle takipteyim.Selamlar,sevgiler.

      Sil
  5. Fotoğraflar çok hoş olmuş...Ben de yeni katıldım,bana da beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle aramıza hoşgeldin arkadaşım sana başarılar diliyorum.Mutlaka seni izleyeceğim.Selamlar,sevgiler.

      Sil
  6. Hello!

    I love Your blog!

    The Home, Garden and Flowers, very very wonderful!

    congratulations........creative!

    Good week.

    Greatings from Brasil...........a new Friend???.......:-)
    Adriano.
    http://clikwebbr.blogspot.com.br/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hello Adriano,
      You very velcommer to my swety home,I'm also like your blog.Thanks your kommenter.Say to you hello from denmark.
      Mediya

      Sil
  7. Merhaba:)
    Ne iç açıcı kareler çok sevdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,sevgili bahar beğenin beni mutlu etti.Selamlar,sevgiler.

      Sil
  8. Renkler, kır ortamı görüntüsü, çiçekler... Herşey çok güzel!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel mekanlar,çekerken büyük keyif almıştım.Selamlar.sevgiler.

      Sil
  9. resimlere bakarken çok keyif aldım..tıpkı bloğun ismi gibi çok renkli..takipteyim..beklerim ben de sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğeniniz beni mutlu etti,sizinde blogunuz oldukça renkli,bende kesinlikle takipteyim.Selamlar sevgiler.

      Sil
  10. merhaba , bloguma hosgeldınız ,bende hemen ıade-i ziyarete geldim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde hoş geldiniz hayatın güzelliklerini paylaşmak adına...Selamlar sevgiler.

      Sil
  11. Que casas lindas. Saudável o seu país, um dia vou visitar a dinamarca. beijos de portugal

    YanıtlaSil