Izleyiciler

20 Mayıs 2013 Pazartesi


11 yorum:

  1. Öyle bir tını gönderdin ki; Şu anda saat 00.28 ve ben nerelerde geziyorum bir bilsen...Klasik bir şaheser.

    YanıtlaSil
  2. Nilgün Hanımcığım,
    Duygusallığım bu aralar yine depreşti,zaman zaman inzivaya çekilir beni rahatlatan melodileri dinlemek hoşuma gidiyor.Paylaşmak istedim.Sevgiler arkadaşım.

    YanıtlaSil
  3. Bencede,Büşracığım.Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  4. Gercekten harika eser bayiliyorum her dinledigimde..sevgiler canim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klasik bir eser çok beğeniyorum.Sevgiler benden canım.

      Sil
  5. Değerli Mediha Hanım eser benimde begendiğim bir klasik şahaser. Saygılar.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler arkadaşım herzaman bu klasik eseri severek dinliyorum,saygılar benden.

    YanıtlaSil
  7. bu dinlendirici müzik eşliğinde resimlerine bakıyorum huzur verici teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. huzur veren dinlendiren bu müziğe bayıldım.tşkler.sedef

    YanıtlaSil