Izleyiciler

21 Nisan 2012 Cumartesi

Gemide Yaşam Bir Başkadır













Danimarka'da nehir ve deniz üzerinde yaşayan insanların sayısı gün geçtikçe hızla artıyor. Yaşam mekanı olarak ya bir gemi yada kendi elleriyle inşa ettikleri ahşaptan yapılmış küçük baraka tipi evleri tercih ediyorlar bunun nedenlerinin en başında denize olan düşkünlükleri,özgür kişilikleri ve daha ekonomik  olmasıdır.Benim izlenimlerime göre çevre sakinleri  bu yaşam  şeklinden oldukça  keyif alıyorlar.Bende bu yaşam mekanlarını görüntülemekten büyük keyif aldım.

19 yorum:

  1. Fotograf paylasimi icin tesekkurler..Paris e gittigimde oradaki nehir deki boat evleri gorunce cok beyenmistim..ne guzel yasamak denizde ozgurce..sevenler icin....canada dan sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli arkadaşım,güzel yorumunuz için teşekkürler.Sevgiler benden.Selamlar.

      Sil
  2. Tam bana göre, ahhh tam benlik yaa. Çok güzel gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel arkadaşım, beğendiğinize sevindim.Selamlar.

      Sil
  3. Danimarkaya gitmedim ama hollanda da var bu tip evlerden .yazin birkac gun gunes varken eminim cok zevklidir.Ama surekli yagmur soguk olan memleketler burasi .nasil yasiyorlar inanamadim.Ben almiyim onlara keyifli hayatlar...

    YanıtlaSil
  4. Değerli arkadaşım,bu mekanlarda yaşayan insanların tercihleri denizden yana olduğu için, mevsim şartları onları pek rahatsız etmiyor sanırım,gayet mutlu görünüyorlar.Anlamak için yaşamak gerekir.Selamlar.

    YanıtlaSil
  5. Gode billeder.
    Jeg kan rigtig godt li` dit sidste billede af stolen.
    Tak for kigget.
    Ha` en god aften.

    YanıtlaSil
  6. Harika resimler büyük keyif aldım :) teşekkürler paylaşım için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim arkadaşım,bloguma hoş geldiniz.Selamlar.

      Sil
  7. eğer dönersen, bende bir ödülün var.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Deep,ödülümü duyar duymaz bloguna hemen döndüm beni çok mutlu ettin teşekkürler arkadaşım.Sevgiler.

      Sil
  8. Ooo ne güzel fotolar
    bende bir ödülün var canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler arkadaşım bana bu ödülü layık gördüğünüz için çok mutlu oldum.Sevgiler.

      Sil
  9. bendede bir odul var.sayfamda seni bekliyor.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın üçüncü ödülüm hurra... Teşekkürler arkadaşım çok mutlu oldum.Sevgiler,selamlar.

      Sil
  10. ÇOK güzel karelerdi..
    çok hoş ve farklı, deniz hepimize her mevsim iyi geliyor sanırım :=)

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Guzel yorumun icin cok tesekkur ederim.
    Senin blogunda cok guzel, Doga ve manzarayi cok severim,resimlerini ilgiyle takip ediyorum.
    Soruna gelince, Gojili incirli kek tarifinde tabiki kabartma tozu var ama ben yazmayi unutmusum:)Takibin ve dikkatin icinde ayriyetten tesekkur ederim. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil