Izleyiciler

20 Nisan 2012 Cuma

Objektifime Takılanlar











10 yorum:

  1. çok severim doğal doğa resimlerini harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Degerli arkadaşım,negüzel dogayı sevmek ve seven arkadaşlarımla bu güzellikleri paylaşmak bana büyük bir mutluluk veriyor.Teşekkürler arkadaşım.Selamlar.

      Sil
  2. objektifine takılanlara bayıldım :))
    gözüm gönlüm açıldı valla :)))
    paylaşım için teşekkürler...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Degerli arkadaşım,sammimi ve şirin yorumun için çok teşekkürler.Bende bu resimleri çekerken büyük keyif aldım.Selamlar

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Teşekkürler arkadaşım.Selamlar,sevgiler.

      Sil
  4. Very pretty pictures and I love the tulips.

    YanıtlaSil
  5. Çiçekler harika. Özellikle papatyalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler arkadaşım, çiçekleri çok seviyorum,bu güzellikleri sizlerle paylaşmaktan mutluluk duyuyorum.Selamlar.

      Sil